Torvet 21 1. sal – Midlertidig adresse

Vore nye lejemål Danmarksgade 26 B er ved at blive ombygget til os og indtil ombygningen er færdig (ca. 3 til 4 uger), er vores adresse Torvet 21 1. sal, rigtige lækre lokaler og masser af plads.

Esbjerg Stressklinik er sammensat af forskellige behandlere, som vil møde klienter, der hvor de er. Selvom mange oplever stress en gang i livet, er det svært at vide, hvor man får  den hjælp, som man har brug for, samt hvad den enkelte har behov for. Vi ønsker at være det sted man tager hen, når man mærker stresssymptomer og  ubalance i kroppen, samt når overskud og adfærd har ændret sig.

Vi ønsker at give dig den behandling, du har brug for. Vi understøtter og hjælper dig hele vejen, til du kommer derhen, hvor livskvaliteten igen er fremtrædende.

Hos Psykomotorisk Terapeut, Maja Joensen, bliver du guidet til at forstå årsager til dine stress symptomer, mens du med afspændingsbehandlinger vil få ro på dit nervesystem. Mange kender følelsen af, at når kroppen trives, er det mentale overskud langt større.

Lone Husted, Coach og Kognitiv terapeut, guider dig til at leve efter dine værdier og de mål, som du sætter dig.

Thomas er uddannet hos Body-sds i København, og i hans kropsterapi kombineres teknikker som dybdegående massage, zoneterapi, akupressur, frigørelse af led og afspænding i én og samme behandling.

Din krop og dit sind arbejder sammen, derfor er balancen mellem de to afgørende for din livskvalitet, din velvære og din sundhed. .

Vi glæder os til at byde dig et varmt velkommen i vores  nye lokale.

De varmeste hilsner

Lone, Maja, Thomas.