Body SDS Kropsbehandling

Behandlingen rydder op, smider ud og gør plads til dig.

Body SDS er kendt i vide kredse for at være særdeles effektfuldt.

Kroppens symptomer er alle signaler om, at der er områder af livet, der er ude af fokus.

Enten gør du for meget eller for lidt. Din krop afspejler hvordan du lever dit liv, så hvis du modarbejder din krops signaler, skruer den op for dem, indtil du begynder at lytte.

Så for at blive dine symptomer kvit, må vi ændre dine bevægelsesmønstre. Gennem behandling af kroppen får du en større kontakt med de dele af din krop, der er i ubalance. Når du mærker kroppen komme nærmere balance, så vil symptomerne forsvinde. Men hvis du går fra briksen og gør nøjagtig de samme mønstre, i de enkelte livsområder som før, så vil ubalancen vende tilbage.

Generelt om behandlingens effekt kan siges, at den øger:
• Velvære

• Gigt
• Forkalkninger
• Stress

Behandlingen afhjælper også psykiske symptomtilstande som fx angst, depression, stress og selvværdsproblemer. Gennem kropskontakt og samtaler om din psykiske tilstand, vil du kunne slippe identifikation med bestemte følelser og tankemønstre. Ved at lytte, mærke og trække vejret igennem det, i stedet for at kæmpe imod, vil kroppen og psyken finde balance.

Læs mere om body sds her: www.body-sds.dk/behandling

Introduktionsvideo til Body SDS:

Skrevet af